ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ФАКУЛЬТЕТ

«ТУРИЗМ ЖӘНЕ СЕРВИС» КАФЕДРАСЫ

Фотосурет

ОРЫНБАЕВА ҰЛТУҒАН АБЛЕКОВНА

Қызметі Кафедра меңгерушісі, доцент м.а.

Ғылыми дәрежесі т. ғ. к.

E-mail Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

Мекен-жайы корпус - 1.3 , ауд. - 206

Кафедра туралы

Кафедраның миссиясы – Инновациялық білім берудің озық үлгілерін тиімді меңгерген, ғылыми әлеуеті жоғары, халықаралық деңгейдегі бәсекеге қабілетті және қазіргі талаптарға сай, отандық және халықаралық еңбек нарығында туризм, мейрамхана және мейманхана бизнесі, саласында сұранысқа ие жоғары білікті мамандарды даярлау, сондай-ақ, қызмет көрсету саласында бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау, сапалы білім беруде студенттер мен университеттің мүдделерін қанағаттандыру, әрбір студент пен магистрантқа оқыту мазмұнын таңдау мүмкіндігімен қамтамасыз ету.

Кафедраның мақсаты - Туризм мен қызмет көрсету саласындағы біліктілікті арттырып, студенттер тұлғасын қалыптастыру. Білім, іскерлік және мәдениет дағдыларын меңгерту.

Білім беру бағдарламалары

Бакалавриат

  • 6В11111 - «Туристік бизнес»
  • 6B11114 - «Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі»
Кафедра құрамы
images/kafedry/tf/Turizm/Orunbaeva.jpg
Орынбаева Ұлтуған Аблековна

Қызметі: Кафедра меңгерушісі, доцент м.а

Ғылыми дәрежесі: т. ғ. к.

E-mail: ua.orynbaeva@dulaty.kz

images/kafedry/tf/Turizm/Zhapsarbekov.jpg
Жапсарбеков Галымжан Перменкулович

Қызметі: доцент м.а.

Ғылыми дәрежесі: т. ғ. к.

E-mail: gp.zhapsarbekov@dulaty.kz

images/kafedry/tf/Turizm/Moldasheva.jpg
Молдашева Алтынай Боранбаевна

Қызметі: доцент м.а.

Ғылыми дәрежесі: э. ғ. к.

E-mail: ab.moldasheva@dulaty.kz

images/kafedry/tf/Turizm/Nayruzbaeva.jpg
Наурызбаева Айгуль Абылкановна

Қызметі: доцент м.а.

Ғылыми дәрежесі: э. ғ. к.

E-mail: aa.nauryzbaeva@dulaty.kz

images/kafedry/tf/Turizm/Bekbaylina.jpg
Бекбаулина Сабира Хакимовна

Қызметі: аға оқытушы

Ғылыми дәрежесі: магистр

E-mail: skh.bekbaulina@dulaty.kz

images/kafedry/tf/Turizm/Dzholanov.jpg
Джоланов Ермек Ермекович

Қызметі: аға оқытушы

Ғылыми дәрежесі: магистр

E-mail: ee.dzholanov@dulaty.kz

images/kafedry/tf/Turizm/Dosumova.jpg
Досымова Оразкуль Жумабаевна

Қызметі: аға оқытушы

Ғылыми дәрежесі: магистр

images/kafedry/tf/Turizm/Dyusenbaeva.jpg
Дуйсембаева Альмира Токтаназаровна

Қызметі: аға оқытушы

Ғылыми дәрежесі: магистр

E-mail: at.dujsembaeva@dulaty.kz

images/kafedry/tf/Turizm/Kadirbekova.jpg
Кадирбекова Аружан Асановна

Қызметі: аға оқытушы

Ғылыми дәрежесі: магистр

E-mail: aa.kadirbekova@dulaty.kz

Серіктестер

Кафедраның ғылыми-потенциалын дамыту және оқу-әдістемелік жұмыс сапасын арттыру мақсатында шетелдік бірқатар әріптестермен байланыс орнатылған, яғни:«Жамбыл облысы әкімдігінің мәдениет, архивтер және құжаттама басқармасының тарихи-мәдени ескерткіштерді қорғау және қалпына келтіру дирекциясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі; ЖШС «Samisi Sayyon plus», Республика Узбекистан., «Жарнама Міх» ЖШС; «Қызылорда санаторий-профилакторий» ЖШС; «Zhanros Drilling» ЖШС, Жамбыл облысы  әкімдігінің дене шынықтыру және спорт бөлімі, «MARVEN TOUR» ЖШС, Жамбыл облысы әкімдігінің кәсіпкерлік және индустиальды-инновациялық даму басқармасы, ЖШС «Вояж - КZ», г Алматы, ЖШС «Kambatyroff», ЖК  «Тастанбекова И.П», ЖШС «Али - Мед» ЖШС «Тараз Профсоюз Турист», ЖШС  «Байлык», ЖК «Clean Home»,  Бірінші түркі ойындарының  дирекциясы,  «Тараз Инвест Консалт» ЖШС, Жамбыл облысы әкімдігінің энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы, , ЖШС МСО «Самал», Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы.ҚМҚК «Жамбыл облыстық тарихи-өлкетану музейі», сондай-ақ, «Жамбыл-Сервис» ЖШС, «Жамбыл қонақ үйі» ЖШС, «Лештаева М.» ЖК «Гауһартас» мейрамханаларымен серіктес.

Бітіруші түлек моделі

6В11111- «Туристік бизнес»

6В11114-Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Істей білуі керек:

- халықтың рекреациялық қажеттіліктерін қанағаттандыруға қабілетті туристік инфрақұрылымның элементтерін анықтай білу, туризмнің дамуына географиялық факторлардың әсер ету ерекшеліктерін талдау

- туристік индустрияның талаптарына сәйкес келетін жаңа туристік жобалар жасай білу, дизайндағы басым бағыттарды анықтау

- ұйымның миссиясын, стратегиялық мақсаттарын жасау, туризм саласындағы стратегиялық талдауды жүргізу, туристік қызметтер жүйесінде менеджмент пен сапаны бақылауды қамтамасыз ету, туристік бизнесте клиенттерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру, ұйымның есеп саясатын жасау және негіздеу үшін бухгалтерлік есеп принциптері туралы білім жүйесін қолдана білу.

- экономикалық ақпаратты жинау, талдау, жүйелеу және маңыздылығын анықтау, олардың кәсіби қызметі туралы логикалық дұрыс, дәлелді және нақты экономикалық ақпаратты көрсету, факторларды талдау және туристік бизнестің даму тенденцияларын анықтау, қонақжайлылық индустриясындағы негізгі кәсіпорындардың қызметін жоспарлау және болжау.

- жобаның іске асырылуын жоспарлау және бақылау, туризм индустриясының барлық функционалды бөлімшелерімен іс-қимылдарды үйлестіруді қамтамасыз ету, туризм және қонақ үй саласындағы электрондық коммерциялық бизнес моделін қолдану

- туристік және туристік қызметтерді жобалау кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ете білу, туристерді қорғау үшін қалыпты жағдайда және төтенше жағдайларда болжам жасау және білікті шешімдер қабылдау, заманауи қауіпсіздік шараларын қолдану, туристік ортаның жайлы (нормативті) жағдайын жасау, саяхаттардың жағымсыз әсерлерін анықтау.

- қонақжайлылық индустриясының терминдері мен түсініктерін, даяшылардың, аспаздардың құқықтары мен міндеттерін олардың санаттарына сәйкес ажырата білу, материалдық-техникалық базасына, ұсынылатын қызметтердің көлемі мен деңгейіне сүйене отырып, кәсіпорынның сыныбын анықтау, цехтардағы технологиялық процестерді ұйымдастыру схемаларын құрастыру, ыдыс-аяқ, тұрмыстық техника ассортиментін анықтау.

- мейрамхана кәсіпорнының нарық жағдайындағы нақты жағдайын және олардың жұмыс істеу перспективаларын бағалай білу.Қонақ үй индустриясының дамуындағы сыртқы және ішкі факторларды бағалай білу.

- мейрамхана кәсіпорнының түрлі қызметтерінің функционалды ұйымдастырылуын талдай білу, мейрамхана индустриясының дамуының сыртқы және ішкі факторларын бағалау.

- Отандық қонақжайлылық индустриясының даму тенденциясын практикада қолдану туралы теориялық білімді практикада қолдана білу.

- Әлемдік мейрамхана индустриясында бизнес жүргізу заңдылықтарын, әлемдік мейрамхана индустриясының тәжірибесін практикалық қызметте қолдана білу.

- тағамдық өнімдердің ассортиментін сыртқы айрықша белгілері бойынша тани білу; шикізат пен дайын өнімнің сапасын анықтау; тамақ өнімдерінің өзара алмастырылуын жүзеге асыру.

- жоғары технологиялық салалар, қоғамдық тамақтану өнімдерін өндіруге арналған инновациялық технологиялар саласында іргелі ғылыми білімдерді қолдана білу.

- алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білу, түрлі мәзір түрлерін құрастыру, технологиялық процестің барысы мен нәтижелеріне әр түрлі факторлардың әсерін бағалау, өндіріс процесінде оңтайлы шешімдер қабылдау, шикізат, жартылай фабрикаттар мен дайын өнімнің сапасын бақылау.

Білуі және түсінуі керек:

- туристік қызметте туындайтын қауіптер мен тәуекелдердің негізгі түрлерін, туристік сапарлар кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәсілдерін, халықаралық бағдарламалар мен туристік қауіпсіздік шараларын әзірлеудің халықаралық тәжірибесін, туризм саласындағы қауіпсіздікті реттеудің құқықтық негіздері мен ережелерін, туристік қызметтердің тұтынушыларына қызмет көрсету процесін ұйымдастыру ережелерін білу

- тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын туристік өнімнің әртүрлі түрлеріне арналған стратегиялар мен бағдарламаларды жобалаудың, ұйымдастырудың және жүзеге асырудың теориялық негіздерін, туристік және рекреациялық дизайнның, электрондық коммерциялық бизнес-процестердің нормативтік-техникалық базасын білу.

- туризм мен қонақжайлылықтың қасиеттері мен даму перспективаларын, туризм мен қонақ үй қызметінің негізгі экономикалық көрсеткіштерін, фирмалардың өзара әрекеттесу алгоритмін және олардың бәсекеге қабілетті стратегияларын, туризм мен қонақжайлылықтың тиімділігін бағалау критерийлерін, Қазақстан Республикасында туризм және қонақ үй қызметтері нарығының даму ерекшеліктерін білу

- туристік кәсіпорындардың қызметін жоспарлаудың экономикалық және әдістемелік негіздерін, жоспарлау стандарттары мен көрсеткіштерінің жүйесін, жоспарлау түрлерін, жоспарларды экономикалық бағалау процесін, туристік қызметтің ұйымдастырушылық негіздерін, әсіресе туристік қызметке қатысушылар арасындағы құқықтық және экономикалық қатынастарды білу.

- қонақжайлылық индустриясының қызмет саласы ретінде негізгі түсініктері мен анықтамасын, қонақжайлылық индустриясының тарихи дамуы, қоғамдық тамақтану орындарының ұйымдастырушылық құрылымдары, қоғамдық тамақтану орындарының классификациясы, қоғамдық тамақтану орындарының өндірістік және сауда құрылымы, өндірістік шеберханаларға қойылатын талаптар, өндірістік шеберханалардың мақсаты мен орналасуы

- мейрамханалар нарығының қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын, халықаралық деңгейдегі тамақ қызметтері нарығының жағдайының ерекшеліктерін, қонақжайлық индустриясының өзекті мәселелерін, Қазақстандағы қонақжайлық индустриясының даму тенденцияларын білу.

- мейрамхана саласы туралы негізгі түсініктер, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының ұйымдастырушылық құрылымы, тамақтандыру кәсіпорнының негізгі технологиялық процестері, ғимараттар құрылымы және мейрамхана қызметтерінің негізгі функциялары, мейрамханалардың инженерлік-техникалық жабдықталуы, мейрамханалардың кеңістікті жоспарлау шешімдері, мейрамханалардың өмірін қамтамасыз ету жүйесі, материалдық-техникалық база қызмет.

- тамақтандыру кәсіпорындарының өндіріс құрылымын, қонақжайлық индустриясындағы кәсіпорындардың іскерлік стилін білу, тауарлар мен қызметтердің тұтынушылық нарығында кәсіпорынның мінез-құлық стратегиясының ғылыми негіздерін меңгеру.

- қоғамдық тамақтану өнімдерін өндіру саласындағы заманауи теориялар мен тұжырымдамаларды, қоғамдық тамақтану өнімдерін өндіруде жаңа технологиялық әдістер мен құралдарды игеру әдістемесін білу.

Сұрақтарда құзыретті болу:

- осы мамандық бойынша кәсіби мәселелер бойынша;

- туристік қызметтің ұйымдастырушылық негіздері

- туризмнің даму ерекшеліктері мен болашағы

- туристік қызметте туындайтын қауіптер мен тәуекелдердің негізгі түрлері

- туризм инфрақұрылымы

- туризм тиімділігін бағалау критерийлері

- туризмдегі стратегиялық талдау

- туризм индустриясының талаптары

- осы мамандық бойынша кәсіби мәселелер бойынша;

- тамақтандыру кәсіпорындары өндірісінің құрылымы

- мейрамхана индустриясы

- мейрамхана нарығын дамыту

- халықаралық деңгейдегі азық-түлік қызметі нарығындағы жағдайдың ерекшеліктері

- қонақжайлылық индустриясы

- Қызмет бағыттары

- өндірістік шеберханалар

- мәзір түрлері

- сыртқы ерекше белгілері бойынша тамақ өнім

Мамандандырылған аккредиттеу туралы куәлік
Top