КОРПОРАТИВТІК КЛИЕНТТЕРМЕН ЖҰМЫС ЖӨНІНДЕГІ БӨЛІМ
Джарылкапов Манап Мейрамбаевич
Бөлім бастығы
Байланыс телефоны: 87775399075
E-mail: m.m.dzharylkapov@dulaty.kz
Мекен-жайы: Сүлейменов көшесі 7, бас корпус, 405-кабинет
Сұрақ қоюЛауазымы: Бөлімнің бас маманы
Байланыс телефоны: 8 747 998 13 24
E-mail: zht.shongaraeva@dulaty.kz
Корпоративтік клиенттермен жұмыс жөніндегі бөлім қызметінің бағыты
Корпоративтік клиенттермен жұмыс жөніндегі бөлім (бұдан әрі-ККжБ) М.Х.Дулати атындағы Тараз университетінің құрылымдық бөлімшесі болып табылады..
Корпоративтік клиенттермен жұмыс жөніндегі бөлім университеттің корпоративтік клиенттермен интеграциялық әлеуетін арттыру, сондай-ақ университеттің ғылыми, әлеуметтік және инфрақұрылымдық жобаларын ұзақ мерзімді қолдауды қаржыландыруды қамтамасыз ететін қосымша ресурстарды тарту мақсатында құрылған.
ККЖБ-ның негізгі міндеттері
- Білім беру, ғылыми, инновациялық салада бірлескен жобаларды жүзеге асыру мақсатында корпоративтік клиенттермен жұмыс;
- Университеттің инфрақұрылымын нығайтуды дамытуға жәрдемдесу;
- Корпоративтік клиенттер базасын қалыптастыру;
- Университет түлектерін әлеуметтендіруге және біріктіруге бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру;
- Конкурстар мен жобаларды ұйымдастыру, сондай-ақ ғылымды насихаттау, білім беруді дамыту аясында басқа ұйымдар ұйымдастыратын іс-шараларға қатысу;
- Корпоративтік клиенттермен кездесулер, дөңгелек үстелдер және семинарлар өткізу;
- Жұмыста ашықтық пен есеп беруді қалыптастыру;
- Өткізілетін іс-шараларды жариялау және әлеуметтік желілердегі парақтың мазмұнын үнемі жаңартып отыру.
ККжБ-ның қызметтері
- Корпоративтік клиенттерді іздеу және тарту;
- Типтік және жеке қызмет көрсету келісім шарттарын жасасу;
- Университеттің демеушілерімен, серіктестерімен және түлектерімен байланысты орнату;
- Корпоративтік клиенттерге қызмет көрсету жүйесін жетілдіру;
- Университеттің түлектерін әлеуметтендіруге және біріктіруге бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру;
- Университет қызметкерлерінің (ғалымдарының) студенттермен өткізетін қоғамдық және қайырымдылық іс-шараларын қолдауды қарастыру;
- Корпоративтік клиенттермен неғұрлым ыңғайлы, жедел жұмыс істеуді және жарнамалық идеяларды ұйымдастыруды қамтамасыз ететін жаңа идеялар мен тәсілдерді енгізу;
- Өзара тиімді ынтымақтастық және университет пен корпоративтік клиенттердің қажеттіліктерін тиімдірек қанағаттандыру үшін мүмкіндіктерді, тәжірибені және ресурстарды тарту;
- Жұмыс барысында туындайтын мәселелерді жедел шешу.
"ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ӨЗІНЕ ДЕГЕН СЕНІМДІЛІК" АТТЫ АЛҒАШҚЫ ҚОНАҚ ДӘРІСІ
КӘСІПКЕРЛІКТІҢ ҚҰПИЯЛАРЫН АШТЫ
ОЛИМПИАДА ЖЕҢІМПАЗДАРЫ АНЫҚТАЛДЫ
ЧЕМПИОНАТ ЖЕҢІМПАЗДАРЫ АНЫҚТАЛДЫ
«DULATY START-UP- 2024: STUDENT ENERGY CHALLENGE» БАЙҚАУЫ
МАМАНДАР КӘСІПКЕРЛІК ҚЫЗМЕТТІҢ ҚҰПИЯСЫМЕН БӨЛІСТІ
«МОБИЛЬДІ ТЕХНОПАРК» МАСТЕР-КЛАСС МАРАФОНЫ – ЦИФРЛАНДЫРУ САЛАСЫНДАҒЫ АЛҒАШҚЫ ІС-ШАРА